دیزل ژنراتور

Wiki Article

لیست قیمت دیزل ژنراتور برای استفاده در واحدهای تجاری و دفاتر کاری به همراه مدل و برند دستگاه ژنراتور دیزلی موجود، به ترتیب جدول زیر است:

سلام جناب رنجبر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

از دلایل برتری ژنراتور دیزل نسبت به انواع گازسوز آن، تعداد بیشتر تامین کننده‌های قطعات یدکی، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد برای استفاده و نگهداری و همچنین حمل و راه اندازی ساده‌ آن است.

نوع چینش تخصصی قطعات دیزل ژنراتور در کنار یکدیگر و ارتباط میان این دو، خروجی برق باکیفیت را با کمترین میزان نوسان منجر می شود. اولین مرحله از تولید برق در ژنراتور دیزلی، استارت زدن دستگاه و شروع به کار آن است. در ساعات ابتدایی، شاهد بیشترین توان تولیدی جریان برق هستیم.

تابلو کنترل برق، در واقع، مجموعه‌ای از سیستم‌های کنترل است که اندازه‌گیری پارامترهای مختلف مانند ولتاژ، جریان و فرکانس را از طریق گیج‌ها و کنتورها نشان می‌دهد. این ابزارهای کنترل معمولاً برای جلوگیری از اثرات خوردگی ناشی از مثلاً باران و برف، در داخل بدنه‌ای فلزی تعبیه می‌شوند.

نمودار تخمین و میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور بر اساس اندازه ژنراتور و میزان توان ژنراتور در نظر گرفته می‌شود. محاسبات میزان سوخت ژنراتور گازوئیلی در طول کارکرد دستگاه به صورت برآوردی و تقریبی بوده و کاملا دقیق نیست.

هرچه میدان قوی‌تر و سیم طولانی‌تر باشد، میزان جریان القاشده بیشتر می‌شود. ژنراتورهای مدرن با قرار دادن چندین آهنربای بزرگ و قوی در یک خوشه در اطراف محور چرخشی مرکزی کار می‌کنند. بخش چرخان ژنراتور، «روتور» نامیده می‌شود. مولدهای دیزل ژنراتور میدان مغناطیسی ممکن است آهنربا یا الکترومغناطیس دائمی باشند، اما باید یک میدان مغناطیسی تولید کنند که چرخش موتور باعث آن می‌شود.

محصولات بدون پوشش یا بدون کانوپی تمام موارد مورد نیاز برای کاهش دادن هزینه های نصب را دارا می باشند. این محصولات به تانک سوخت با ظرفیت بالا، باتری، تابلوی کنترل دستی و اتوماتیک، کلید اتوماتیک و منبع اگزوز صنعتی مجهز شده اند.

جمشید اللهویردی پور گفت: ۱۴۰۱-۱۱-۱۹ در ۱۷:۰۹ سلام و وقتتون بخیر جناب رضایی.

برای استفاده از این آپشن‎‌ها که با مجوز ساخت و کوپله دیزل ژنراتور همراه است، می‌توانید از خدمات مجموعه "آبیاران" استفاده کنید. شرکت‌های دارای فناوری کوپله ژنراتور را "پکیجر" نیز می‌نامند.

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب دیزل ژنراتور باید در نظر گرفته شود پیش بینی شرایط آینده مصرف موردنیازتان است، باید در نظر داشته باشید که آیا در آینده ممکن است افزایش مصرف برق در حالت اضطراری را داشته باشید یا خیر؟ اگر جواب شما به این سوال مثبت بود، بهتر است دیزل ژنراتوری را انتخاب کنید که در آینده نیز بتوانید نیاز‌های شما را بر طرف کند تا مجددا متحمل هزینه نشوید.

باعث افتخار ماست که دانش فنی تخصصی خود را با شما به اشتراک بگذاریم، لطفا برای مشاوره یا طرح هر گونه سوال فنی تخصصی، فرم مشاوره ما را تکمیل و ارسال فرمایید.

سلام جناب معصومی عزیز، این دو ژنراتور در توان با هم متفاوت هستند.

آلترناتور همون بخشی است که انرزی موتور را به برق تولید می کند.

Report this wiki page