مشاور کنکور

Wiki Article

ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...

اکنون در زمینه مشاوره ما خود را بهترین می‌دانیم. منتظر خدمات جدید راه‌بین باشید.

در ادمه، این روندِ سختگیرانۀ انتخاب و بکارگیری مشاوران کنکور را توضیح می‌دهیم.

کمک به حل برخی از مشکلات خاص شما از جمله وسواس مطالعاتی و کند خوانی، تنظیم خواب و یا خواب آلودگی حین مطالعه، عدم تمرکز حواس، رفع استرس کنکور و …

من چندماهی هست با تیم راه بین مشاوره برداشتم. صادقانه بخوام بگم همون چیزیه که میخواستم. مشاورم واقعا پیگیر هست و برنامه هام رو اصولی مینویسه.

اگر هنوز هم نمی دانید کجای راه هستید…. اگر هنوز هم نمی دانید برای کدام دروس برای قبولی باید وقت بیشتری بگذارید… اگر نیاز به یادگیری روش های تست زنی و یا روش های مطالعه دارید گوشی تلفن را بردارید و از مشاوران مرکز ما راهنمایی بخواهید.

من با خانم فکروند رتبه ۴ کنکور مشاوره دارم و تا اینجای کار خیلی عالی پیش رفتم محمدکاربر راه‌بین ادامه مطلب

اولین نکته در انتخاب مشاور کنکور خوب این است که خود شخص مشاور مسیر کنکور را با موفقیت طی کرده و رتبه خوبی در کنکور کسب کرده باشد.

بین دانش تئوری و تجربه عملی فاصله زیادی وجود دارد. کسی که بخواهد مربی شنای خوبی شود با ساعت ها مشاهده فیلم آموزشی شنا یا مطالعه کتاب های آموزشی شنا هرگز به مربی شنای خوبی تبدیل نخواهد شد. برای مربی شنا شدن باید وارد آب شد و مربی گری شنا را به صورت عملی درون آب یاد گرفت.

در واقع در این مقاله شما با فواید مشاوره کنکور آنلاین آشنا شده‌اید. اطلاعات کاملی نسبت به خدمات مشاوره به دست آورده اید و حتی در حال حاضر می دانید خدمات مشاوره کنکور دارای چه جزئیاتی هستند.

تماس‌های مداوم با دانش‌آموز برقرار شود. پشتیبانی مجازی، سریع و با کیفیت انجام شود. برنامۀ مطالعاتی شخصی سازی شده باشد. پیگیریِ مداوم انجام شود. معدل و تراز دانش آموز رشد کند. عوامل پنهان ولی موثر بر روند مطالعه دانش‌آموز بخوبی شناسایی شود.

برای دانلود پی دی اف این مقاله مشاوره کنکور آنلاین کلیک کنید.

انسان قبل از انجام هر کار مهمی که هنوز فاقد تجربه کافی در آن زمینه است باید با افراد باتجربه و متخصص در آن حوزه مشورت کند. مشورت گرفتن از این افراد و استفاده از تجربیات آنان مانع آزمون و خطا و در نتیجه مانع اتلاف وقت و اتلاف هزینه خواهد شد.

برای اینکه این اتفاق مشاور کنکور برای تک‌تکِ دانش آموزان رخ دهد راه‌بین همه‌چیز را زیر ذره‌بین قرار داده است. خوشبختانه درصد بسیار زیادی از دانش آموزان ما این افزایش تراز و معدل را تجربه می‌کنند.

Report this wiki page