کرکره برقی

Wiki Article

در مکان هایی که رعایت پروتکل های بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ مثل: بیمارستان ها، درمانگاه ها و آزمایشگاه ها.

We'll systematically go through a series of methods of absolutely damaging your standing. Very first your database will probably be leaked or bought to the best bidder which they're going to use with no matter what their intentions are. Following if you will find e-mails identified They are going to be e-mailed that their details has long been sold or leaked and your web site was at fault thusly damaging your name and having indignant buyers/associates with whatsoever indignant prospects/associates do.

امروزه در بسیاری از مکان های پرتردد همچون: ورودی فروشگاه ها، بیمارستان ها و مغازه ها، از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده می شود. این سازه نوعی درب اتوماتیک است که به صورت شیشه ای، طراحی و ساخته شده است. این درب، بدون دخالت دست و به صورت کاملا اتوماتیک، توسط اپراتور، باز و بسته می شود.

جلوگیری از ورود گرد و غبار: این درب ها تنها زمانی که سنسور‌های تشخیص چهره در آن ها فعال شود، باز و بسته می شوند؛ این موضوع باعث کاهش عبور ذرات معلق می شود.

آن‌ها به طور خاص برای راحتی و امنیت بهره‌برداران مکان‌ها طراحی شده‌اند.

همین امر باعث می شود که سلامت موتور درب هوشمند بالا برود.

درب‌های اتوماتیک به دلیل مزایایی که دارند، می‌توانند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مختلف شوند. این صرفه‌جویی‌ها به شرح زیر هستند:

صرفه‌جویی با استفاده از درب‌ های اتوماتیک به چه صورت است ؟

نرده شیشه ای نرده شیشه ای اکسپوز ، فروش فوق العاده نرده شیشه ای

هر نوع درب اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک مزایا و معایب خود را دارد و انتخاب بین آنها بستگی به نیازها، بودجه، و میزان امکانات موردنظر دارد.

در این بخش می توانید اندازه کرکره، نوع ماخذ تیغه، نوع موتور و حتی نوع اندازه گیری مورد نظر خود را وارد کنید.

اتوماتیک: درب‌های اتوماتیک معمولاً با سرعت بالا و به صورت فوری به سیگنال‌ها و دستورات واکنش نشان می‌دهند.

در نگاه اول، زیبایی و ایجاد سهولت در رفت و آمد، از مزیت های درب های اتوماتیک شیشه ای به حساب میاید، اما باید بگوییم، مزایای این درب‌ها فراتر از این موارد است.

مزایای زیادی برای استفاده از درب‌ اتوماتیک سرویس بهداشتی وجود دارد. آنها می‌توانند به بهبود بهداشت کمک کنند، زیرا نیازی به لمس درب برای باز یا بسته کردن آنها نیست.

Report this wiki page